joi, 29 iulie 2010

Wild Wild East - certificat de nastere

M-am saturat sa tot aud la TV de bloguri si pareri diverse. M-am saturat sa tot au de pareri , care mai de care mai ciudate. M-am saturat sa nu am un cuvant de spus in tot haosul din jurul meu, asa ca am decis sa scriu si eu (ca sa ma fac sa cred ca am un cuvant de spus).

Nu sunt de specialitate, nu am facut cursuri de blog, dar ca orice roman ma pricep la toate. Poate careva chiar va pierde vremea pe aici.....chiar ar fi o chestie. Si cum tara noastra ofera o gama mare de subiecte imposibile intr-un mediu logic si normal, si cum ele ne calca pe bataturi si ne enerveaza, va urez bun venit in ROMANIA-VERSE!

PS: pe langa aceste "informatii" voi incerca totusi sa prezint si ceva material cu un aer de normalitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu